Volim drugačije projekte Andrea Antunović


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Andrea Antunović započela je svoju priču u Imago Ogilvyu odmah po završetku Ekonomskog fakulteta. Od pozicije asistenta do pozicije Account Managera (i voditelja tima) gurala je mnoštvo projekata, od kojih je uvijek baš onaj slijedeći bio još zanimljiviji i uzbudljiviji. Posljednje četiri godine uspješno sarađuje s klijentom u Dubaiu koji plasira sladolede u cijeloj MENA regiji pa se nekoliko puta „žrtvovala“ i putovala u Dubai kako bi probala te sladolede i odradila kampanje, među kojima je i velika VR kampanja na UAE tržištu. Među najdražim i najtežim klijentima joj je sam Imago Ogilvy za kojeg vodi korporativnu komunikaciju i nada se da u postolara nisu najgore cipele. U nastavku donosimo intervju koji je dala za Media Marketing.

Šta te je inspirisalo da se pridružiš svijetu advertisinga? Šta si u njemu sve pronašla?Andrea Antunović: Za mene je advertising izgledao zabavno i pomalo zastrašujuće, što mi se jako svidjelo. Oduvijek sam imala dojam da radimo neozbiljne stvari jako ozbiljno. Koristimo kreativne ideje kako bi postigli opipljive i nimalo kreativne business ciljeve. A ponekad uspijemo stvoriti i ideje koje će možda promijeniti ili poboljšati svijet oko nas.

Šta si željela postati kad odrasteš? Jesu li ti se snovi ispunili?
Andrea Antunović: Još uvijek ne znam što želim biti kad odrastem. Znam samo da ne želim raditi iste stvari svaki dan (u Excelu), a kako advertising nikad ne spava, možda je to to. Vidjet ćemo.

U komunikaciji brendova za koje u Imagu radite veliki fokus stavljate na dobrobit čovjeka i prirode koja ga okružuje, na emocije, ljubav pogotovo. Čini se da brendovi mogu otvoreno komunicirati ljubav i živjeti od toga. Hoće li jednog dana u svijetu prevladati ljubav? Može li naša industrija doprinijeti tom preokretu?
Andrea Antunović: Mislim da emocije sve pokreću te ne smijemo dopustiti da cinizam prevagne, posebno u ovom poslu. Imamo nevjerojatnu mogućnost da s idejama dotaknemo ljude, što je ujedno dio posla koji je najodgovorniji i najviše ispunjava. U Imago Ogilvyu, kad god nam se pruži prilika, napravimo projekt “za dušu“. Takvi projekti imaju dvostruki pozitivni utjecaj, s jedne strane na potrošača, a s druge strane na tim koji ga je radio.

Šta je to što nedostaje odnosu na relaciji agencija – klijent da bi i on bio ispunjen ljubavlju?
Andrea Antunović: Ponekad nedostaje samo malo više povjerenja i otvorene komunikacije. Ali sve u svemu, nemam ništa loše za prijaviti na relaciji agencija – klijent. Uvijek se trudim imati razumijevanja i pružiti najbolje usluge i savjete, gledajući na svaki projekt (i brand) kao da je moj.

Šta je najveći svakodnevni izazov rada u agenciji i kojim ga supermoćima savladavaš?
Andrea Antunović: Gdje povući crtu između snova i stvarnosti? Mislim da je to u konačnici uvijek izazov za kreativnu agenciju. Ideje i želje budu jedno, a tržište i budžeti drugo. Vjerujem da skoro uvijek nađemo zajedničku točku gdje sve pomirimo. Trudim se biti i realist i sanjar u svakodnevnom poslu, to vjerojatno još nije priznato kao supermoć, ali pomaže.

Šta je za tebe najvažnija lekcija koju si naučila za ovih godina koliko radiš u agenciji?
Andrea Antunović: Najteža i najvažnija lekcija koju sam naučila je stavljanje stvari u perspektivu. Kad sam bila puno mlađa i puno zelenija (od ove fotke) mislila sam da je svaki projekt iznimno hitan i bitan – apsolutan prioritet. Bilo je to zamorno i nimalo produktivno. Onog trena kad sam udahnula i rekla sebi: sve je bitno, ali neke stvari su sad bitnije, a neke će biti malo kasnije, tada je život postao malo lakši. U principu, tipična agencijska priča, naučila sam prilagođavati rokove i odnositi se prema projektima puno više cool. Izgleda da formula funkcionira, nedavno sam postala timski voditelj u Imago Ogilvyu, tako da i većem broju ljudi pomažem skrojiti prioritete.

Na kakvim projektima najviše voliš da radiš?
Andrea Antunović: Volim svu svoju djecu jednako. Svi projekti su me nečemu novom naučili, ali mogu izdvojiti par posebnih. Već četiri godine radim na brandu sladoleda London Dairy koji je inicijalno iz Dubaija, a posluje na cijelom MENA tržištu. Nevjerojatno je raditi komunikaciju za tržište koje je osjetno drugačije i veće od našeg. Trudimo se biti up to date sa svim trendovima, ograničenjima i mogućnostima tržišta, kao da živimo dvostruke živote. Bonus je to da s vremena na vrijeme moramo probati te sladolede, u Dubaiju. Spomenut ću još jedan projekt. Nadam se da se moji klijenti (ako ovo čitaju) neće naljutiti, ali jedan od izazovnijih (a time i najdražih) projekta koje vodim su Imago Ogilvy komunikacije. To uključuje sve od novog vizualnog identiteta, web stranice, vanjskog PR-a, društvenih mreža itd. Kako komunicirati za agenciju koja živi od komunikacija? Još me nisu maknuli s projekta, pa pretpostavljam da mi dobro ide. Preporučila bih svakom da nešto slično odradi za svoju agenciju, puno toga se može naučiti. Ima još toliko toga za spomenuti, ali bi odgovor postao esej, pa ću se zaustaviti.  Sve u svemu, volim drugačije projekte, one koji nemaju upute tako da kad tim sjedne prvo se pogledamo – što sad? Mogućnosti koje se tu otvaraju su uvijek inspirativne.

Šta su tvoje strasti izvan agencijskog života?
Andrea Antunović: Volim sve što vole mladi. Gledati Netflix, a pričati da čitam knjige. Putovati, ali ne onoliko koliko bih htjela.

Originalni članak dostupan je na linku.

 

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.