Spomenik neisklesanima! Podižu Pipi i Imago Ogilvy


Članak je preuzet s portal media-marketing.com

Ovog ljeta Pipi odaje počast nesavršenim tijelima, i to podizanjem spomenika na splitskoj plaži Bačvice. Nije novost da brandovi pokušavaju raditi iskreno i autentično te kroz kampanje opravdati neku veću svrhu i povezati se s potrošačem. Potrošač s druge strane očekuje od branda konkretnu akciju odnosno društvenu promjenu koja će djelovati iskreno, utemeljeno i autentično. A Pipi, jedan od najdugovječnijih domaćih brandova, oduvijek je bila takva – bliska prosječnom lokalnom potrošaču, nepretenciozna i iskrena. Upravo je takva i ovogodišnja Pipi kampanja. Svi neutegnuti, nedefinirani, oni s teškim kostima i oni koščati, svi istinski kraljevi opuštenosti napokon dobivaju svoje mjesto pod suncem. Ove godine, Imago Ogilvy i Pipi podižu prvi Spomenik neisklesanom tijelu! Kontra nametnutih ideala savršenog tijela, na Pipi Spomeniku može osvanuti bilo tko tko se nosi opušteno.

Glavna okosnica kampanje je već spomenuto kameno postolje na Bačvicama, napravljeno u suradnji sa splitskim kiparima, koje će krajem ljeta dobiti svoju nadogradnju te postati trajni Spomenik neisklesanom tijelu. Posebnost kampanje je uspješan spoj nekonvencionalnih medija koji izlaze iz klasičnog okvira oglašavanja s jednako bitnim digital i social kanalima.

U kampanji je predstavljena i nova serija popularnih Pipi razglednica, koje je i ove godine ilustrirao Vedran Klemens. Deset novih motiva slavi obične, nesavršene ljude u opuštenim i stvarnim situacijama, onima u kojima se svatko od nas može pronaći.

“Jako je važno iza priče koju brend priča o sebi, on zaista i stoji. Upravo iz tog razloga želimo potrošačima pokazati da toliko veličamo sve one koji žive našu filozofiju, da ćemo im podići spomenik. I to doslovno, onaj isklesan u kamenu. Pipi je hrabar brend koji kao izazivač s malim budžetom mora biti hrabriji od konkurencije i jako smo ponosni što iz godine u godinu nastavljamo s komunikacijom koja je itekako različita od onoga što se očekuje”, izjavio je Darko Bosnar – kreativni direktor Imago Ogilvy reklamne agencije.

Originalni članak dostupan na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišeite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.