MIXX BEST IN SHOW I ZLATNI EFFIE za Pipi


Članak je preuzet s media-marketing.com.

U petak su na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni pobjednici natjecanja MIXX, organiziranog po međunarodnoj licenci IAB-a, a koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Prestižna Best in Show nagrada pripala je Dalmacijavinu i agenciji Imago Ogilvy za kampanju Boli me Pipi.

Organizatori natjecanja potvrdili su da je broj prijavitelja porastao za 15%. Sveukupno je pristiglo 78 prijava za 10 navedenih kategorija.  Ovogodišnje prijave na natjecanje MIXX Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u vlastite kanale komunikacije od web stranice do mobilnih aplikacija. Organizatori ističu kako je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije zaista ostvariti pomak u prodaji i na brand parametrima.

Originalni članak kao i vijesti o ostalim uspješnim kampanjama dostupni su na linku.

I hereby give my consent to Imago to store my personal email address in their database for up to 5 years.

If you wish to revoke this consent or stop receiving Imago notifications, please write to privacy@imago.hr and ask for change or deletion.