MIXX BEST IN SHOW I ZLATNI EFFIE za Pipi


Članak je preuzet s media-marketing.com.

U petak su na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni pobjednici natjecanja MIXX, organiziranog po međunarodnoj licenci IAB-a, a koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Prestižna Best in Show nagrada pripala je Dalmacijavinu i agenciji Imago Ogilvy za kampanju Boli me Pipi.

Organizatori natjecanja potvrdili su da je broj prijavitelja porastao za 15%. Sveukupno je pristiglo 78 prijava za 10 navedenih kategorija.  Ovogodišnje prijave na natjecanje MIXX Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u vlastite kanale komunikacije od web stranice do mobilnih aplikacija. Organizatori ističu kako je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije zaista ostvariti pomak u prodaji i na brand parametrima.

Originalni članak kao i vijesti o ostalim uspješnim kampanjama dostupni su na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišeite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.