MIXX BEST IN SHOW I ZLATNI EFFIE ZA BOLI ME PIPI KAMPANJU


U petak su na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni pobjednici natjecanja MIXX, organiziranog po međunarodnoj licenci IAB-a, a koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Prestižna Best in Show nagrada pripala je Dalmacijavinu i agenciji Imago Ogilvyza kampanju Boli me Pipi.

Zagrebačka pivovara i agencija 404 za kampanju Beck’s – Scratch4Art osvojile su nagradu Brand AwarenessCross media integration nagradu ponijeli su Croatia osiguranje i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Croatia je Hrvatska – Povijest pišemo sami. Projekt Meandar, koji je za klijenta Feal IN radila M+ Agency iz Rovinja je ponio nagradu Direct Response and Lead Generation.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišeite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.