U pohodu na Miami Ad School Maria Šimurina


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Naša accountica Maria Šimurina, otišla je nedavno u New York, u Miami Ad School – najprestižniju školu za oglašavanje na dvanestotjedno usavršavanje. Razumijevanje različitih metodologija istraživanja, transformacije podataka u snažne insighte i poruke branda, učenje o strategiji inovacija i o storytellingu samo su neka od znanja koje je Maria otišla dobiti iz prve ruke od vodećih stratega globalno najpoznatijih agencija u Miami Ad School New York. Škola surađuje s kompanijama poput Googlea, Facebooka, YouTubea, Starbucksa, Burger Kinga i dr., kao i top agencijama poput Droga5, Ogilvy, R/GA. Za one koji žele znati više, niže pročitajte intervju koji je Maria dala za Media Marketing.

Kakvi su prvi dojmovi iz Škole i iz NYC?
Maria Šimurina: Moram reći da s programom nismo došli ni do pola, već su sva očekivanja nadmašena. Škola, profesori, studenti, kao i naravno grad sam po sebi su izuzetno inspirativni, jako puno dobivam i odlično se osjećam ovdje.

Što te motiviralo da upišeš školu i zašto baš Miami Ad school?
Maria Šimurina: Kada sam počela raditi u Imago Ogilvyju, počela sam puno više čitati specijalizirane portale i knjige na temu oglašavanja te se prvi put susrela s Miami Ad School, što sve nude i koliko su njihovi studenti još za vrijeme studija napravili „lude“ stvari. U Imago Ogilvyju sam nešto više od dvije godine i imala sam prilike naučiti kako agencije funkcioniraju, kako je to raditi na zanimljivim kampanjama i dobila potvrdu da je oglašavanje industrija u kojoj se želim nastaviti razvijati. Dodatno sam htjela bolje razumjeti pozadinu iza jakih kampanja, naučiti kako pristupiti poslovnom problemu i strateški promišljati. Tako sam donijela odluku o dodatnom educiranju. Uz to, Miami Ad School mi se učinila kao odlična prilika jer nude intenzivne specijalizirane programe optimalnog trajanja. Sada brusim vještine koje će mi pomoći u budućem radu, i već vidim da je rezultat neupitan.

Kako si se opredijelila za edukaciju u strategiji?
Maria Šimurina: U prirodi mi je konstantno postavljanje velikog broja pitanja što je dodirna točka sa strateškim promišljanjem. Nevjerojatna je moć koju agencije i brandovi imaju u tome da ljudima nude novi pogled na različite teme, mijenjaju njihova ponašanja i percepcije te pružaju iskustva. Veseli me da i osobno u tome mogu imati aktivniju ulogu.

Reci nam nešto više o samom programu?
Maria Šimurina: Radi se o intenzivnom programu edukacije iz područja strateškog planiranja. Traje 12 tjedana, 7 dana tjedno te uključuje predavanja top njujorških agencija i klijenata. Jedanaest tjedana namijenjeno je za realne projekte klijenata, dok zadnji tjedan posjećujemo agencije te dobivamo povratnu informaciju na naš rad kroz protekla tri mjeseca.
Tijekom cijelog programa učimo kroz rad, surađujemo s copywriterima i dizajnerima na razvoju integriranih kampanja utemeljenih na briefovima i našim insightima, sudjelujemo na pitchevima za klijente, a najbolji timovi će biti nagrađivani. Interesantan dio nastave je tzv. «Industry heroes» koji ugošćuje globalne stručnjake oglašavanja na temu trendova u oglašavanju.

Znači li to da prelaziš u strateški odjel?
Maria Šimurina: Po mom sudu, strategija je najzahtjevniji dio posla u agenciji, zato me i privlači, no za sada jako volim ulogu accounta koju imam. Mislim da accounti imaju predivan posao jer su u najvećoj mjeri u doticaju s klijentima. Samim time imaju privilegiju osjetiti ih kako dišu i spoznaje o njima unijeti u rad unutar agencije – to vidim kao veliku odgovornost i izazov. Volim biti dio tog touch pointa gdje kroz svoj posao prenosim klijentima Imago Ogilvy kulturu i obrnuto. Cilj mi je u tome biti još bolja te ponuditi dodanu vrijednost klijentima i agencijskim kolegama. Osim toga, ti poslovi se isprepliću.

Gdje kao account vidiš najveći problem na relaciji klijent – agencija?
Maria Šimurina:
Svaki klijent je drugačiji tako da se i svaki odnos posebno gradi.
Ne mogu reći da vidim probleme, ali definitivno mogu reći da je najveća vrijednost u bilo kojem odnosu, pa tako i na relaciji klijent-agencija, povjerenje. Kada agencija i klijent grade partnerski odnos temeljen na povjerenju, nastaju neopisivo dobra rješenja.

Koja su tvoja očekivanja od Škole, a koja Imago Ogilvyja od tebe?
Maria Šimurina: Očekujem, a tome već i svjedočim, veliku dozu inspiracije i motivacije od strane svih predavača kao i ljudi koje upoznajem tijekom trajanja programa, puno novih znanja i «aha» efekata koji se odnose na moja dosadašnja iskustva. Jako se veselim pomicanju vlastitih granica što je je pokazao i Imago Ogilvy koji me bez razmišljanja podržao u ovoj odluci i još jednom potvrdio standarde kvalitete do kojih drži! Hvala im na tome!

Originalni članak dostupan je na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišeite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.