Lürzer’s Archive prepoznao Boli me Pipi kampanju


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Serija Pipi oglasa za ljetnu #bolimePipi kampanju objavljena je u prestižnom Lürzer’s Archive magazinu.

Među više od 2,000 prijavljenih radova za peto izdanje Lürzer’s Archive magazina ove godine, svoje mjesto na čak dvije stranice pronašla je i ova duhovita i hrabra Pipi kampanja. Tako je mali hrvatski brand sokova uspio izboriti svoje mjesto među najvećima.

“Preko Lürzer’s Archive-a sam se zaljubio u posao koji radim i uvijek mi je velika čast vidjeti svoje radove objavljene upravo u tom magazinu. Ovo je još jedan dokaz da kada napraviš rad koji je kreativan i zanimljiv, bez obzira na jezik, malo tržište i male budžete, priznanje možeš dobiti i među onim najvećima”, istaknuo je Darko Bosnar, Kreativni direktor iz Imago Ogilvyagencije.

Barbara Sabo, copywriterica, dodaje: “Pravi izazov kod Pipija bio je osmisliti kreativu koja je lokalno usko utemeljena, a široko razumljiva i prepoznata. Rezultat je kampanja s razglednicama koje su prerasle svoj format i dalmatinskim trenucima koji su postali svačiji trenuci. Drago mi je vidjeti da ni drugi jezik ni drugi mindset nisu bili prepreka za shvatiti dobru foru”.

Originalan članak dostupan na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.