IMAGO OGILVY I PAN se ponovno druže!


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Imago Ogilvy i Pan su godinama bili nerazdvojni partneri. Bilo je to vrijeme kada je Pan doživio svoj procvat i postao ozbiljan igrač na zahtjevnom pivskom tržištu. No, kako je svijet marketinga podložan stalnim mijenama, tako je i ta suradnja bila privremeno prekinuta kako bi i klijent i agencija istražili neke nove mogućnosti.

Ipak, prijateljstva koja nastaju uz pivo čvrsta su i ne mogu se tek tako zaboraviti. Komunikaciji Pana zatrebalo je osvježenje, pa su se obratili agenciji koja je s Panom oduvijek na ti.

Rezultat suradnje je nova kampanja koja je upravo krenula i koja slavi heroje svakodnevice koji uvijek pronađu način za pozvati na Pan.

„Noseći komunikacijski kanal kampanje je jedinstveni pull-of čep kojim se Pan razlikuje od svih mainstream piva. Uz dodatak lente, čep je pretvoren u Pan Orden Počasti, odlikovanje koje zaslužuju oni koji ne odustaju od druženja unatoč svim preprekama, obvezama i dužnostima. Ordeni na bocama sada čekaju svoje heroje koji će pozvati na Pan. Svima u agenciji bio je veliki izazov ponovo raditi na Panu, brendu koji je Imago stvorio i koji je rastao zajedno s agencijom. Puno se piva u međuvremeno popilo, puno se stvari promijenilo, ali vjerujemo da je Pan Orden Počasti dobar početak nastavka naše suradnje” rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor.

Originalni članak dostupan je na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.