Imago Ogilvy i Boranka na shortlisti New York Festivala!


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Projekt Boranka nastavlja niz osvajanja festivalskih radova i izvan Hrvatske.

Projekat Boranka, koji smo osmislili za Savez Izviđača Hrvatske, uvršten je na shortlistu NEW YORK ADVERTISING FESTIVALA u dvije kategorije: Direct & Collateral: Social/Environmental Good i Positive World Impact: Environment & Sustainability!

„Nakon trijumfa na Danima komunikacija, lijepo je nastaviti niz osvajanja nagrada i na međunarodnim festivalima. Svaku novu osvojenu nagradu, dodjeljuje potpuno drugačiji žiri i lijepo je vidjeti kako je naš projekt jednako zanimljiv i onima koji dolaze iz potpuno drugačijeg kulturološkog okruženja”, izjavio je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor.

New York Advertising Festival je jedan od najvećih i najpriznatijih festivala oglašavanja na svijetu. Svake godine iz nekoliko desetaka tisuća radova, žiri koji broji preko 150 članova sa svih kontinenata, nakon nekoliko eliminacijskih krugova bira samo najbolje od najboljih i jako mali broj njih nagradi prestižnim NYF kipićem. Velika je čast biti upravo dio te male elite”, nadovezao se Darko Bosnar, kreativni direktor.

Originalan članak dostupan na linku.

 

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišeite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.