Dani nagrada u Rovinju 12 nagrada


Vratili smo se s Dana komunikacija u Rovinju, teži za 12 nagrada.

Naša kampanja Boranka za Savez izviđača Hrvatske, kojom je promovirana akcija pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije, najnagrađivanija je kampanja na ovogodišnjem izdanju Dana komunikacija.

Boranka je nagrađena Zlatnim Effiem u kategoriji Pozitivne promjene: neprofitni sektor te Grand Prix Efiie nagradom za najučinkovitiju kampanju cijelog natjecanja, ostavivši tako iza sebe brojne uspješne komercijalne visokobudžetne kampanje.

Da nismo samo učinkoviti, nego i kreativni u digitalnim medijima, pokazuje The Best In Show, najvažnija nagrada na natjecanju u digitalnom oglašavanju MIXX.

Kako bi priča bila potpuna, svoju berbu nagrada Boranka je završila Zlatnom IdejomX u kategoriji Društvene akcije.

Iako je najnagrađivanija kampanja festivala, Boranka nam je donijela samo dio nagrada s kojima se vraćamo iz Rovinja.

Za Pipi smo tako osvojili tri nagrade na IdejiX, Zlato (Pipi Balkon) i Srebro (Pipi Razglednice) u kategoriji bezalkoholnih pića te Broncu u kategoriji Dizajn. Niti na MIXX-u nismo zaostali jer je Pipi proglašena najboljom u dvije kategorije Best Social (Pipi Balkon) i Best Brand Awareness Campaign (Pipi Razglednice).

Iako nismo primarno digitalna agencija, nego na komunikaciju gledamo cjelovito, dobili smo i MIXX nagradu Best Tech & Innovation za kampanju Mobitelka osmišljenu za Tele2.

Sigurni smo da nas brojne nagrade čekaju i u budućnosti jer su naše mlade Lavice Tea Šubat i Barbara Sabo osvojile Zlato u kategoriji Media, dok su Ana Pogačić i Iva Pemper osvojile Srebro u kategoriji Print na Young Lions natjecanju.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.