Mixx Best in Show za Boranku


Članak je preuzet s media-marketing.com.

Na Danima komunikacija u Rovinju proglašeni su pobjednici natjecanja Mixx koje je napravljeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a nagrađuje najbolje digitalne kampanje.
Organizatori su u kriterije ocjenjivanja uključili kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija, a nagrade su dobile tvrtke i kampanje koje su obuhvatile sve ključne čimbenike.
Nagradu Best in Show odnijela je kampanja Boranka – zazelenimo požarišta Dalmacije.

Uz Best in Show dodijeljeno je sljedećih 9 nagrada: Brand Awareness Campaign, Direct Response and Lead Generation Campaign, Best Website, Best Mobile App, Best Branded Content, Best Search, Best tech and innovation, Best Publisher Long-form Native te Best social.

Organizatori natjecanja potvrdili su da je broj prijavitelja porastao za 5 %. Sveukupno su pristigle 82 prijave. Prijave na natjecanje Mixx Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u vlastite kanale komunikacije – od web-stranice do mobilnih aplikacija.
Organizatori ističu da je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije, zaista ostvariti pomak u prodaji i na brend parametrima.

Originalni članak dostupan je na linku.

Dajem suglasnost Imago reklamnoj agenciji da sprem i čuva moju osobnu email adresu u svojoj bazi podataka najdulje 5 godina u svrhu slanja povremenih promotivnih obavijesti.

Ako želite opozvati vašu suglasnost ili prestati primati poruke Imago reklamne agencije, molimo pišeite na privacy@imago.hr i zatražite izmjenu ili brisanje podataka.