Prvi hrvatski Lav iz Cannesa dolazi u Imago!

Ove godine je u Cannesu prijavljeno više od 43 000 radova iz cijelog svijeta, a kad se uzme u obzir da su među njima najveći svjetski brandovi i najveće svjetske agencije, ovo je nevjerojatan uspjeh. Imago in cooperation with Ogilvy je tako postao jedina agencija iz Hrvatske koja je osvojila Lava u Cannesu. Iako su domaće agencije do sada osvajale nagrade po svjetskim natjecanjima, još se nitko nije približio ovom kralju svih nagrada i najvećoj želji svakoga tko radi u reklamnoj industriji.



Tako je priča o Malenoj i Klepetanu, na kojoj se temelji naša kampanja za Janu, ove godine imala dva sretna kraja, Klepetan se vratio Malenoj, a mi smo osvojili veliku svjetsku nagradu.

'Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti Cannes Lions članove žirija i samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu. Ono što je važno istaknuti, je da Imago i Jana nisu ovu kampanju samo odradili, već su je odživjeli. Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions' - izjavio je Darko Bosnar, Art&Innovation Director iz Imago in cooperation with Ogilvy agencije



Sarah Prevedan, Account Manager u Imago in cooperation with Ogilvy agenciji i voditeljica projekta naglašava:
'Od svih projekata na kojima sam do sada radila, a svaki je imao neku svoju posebnost, ovaj je bio najizazovniji i potpuno nepredvidiv. Ali kad voliš i vjeruješ u ono što radiš, kad se trudiš dati sve od sebe, onda ti se na kraju to ipak i vrati. Proces stvaranja je ono što me veseli i ispunjava te mi je puno važniji od same nagrade. Timski duh i zajednička želja da projekt uspije je ono što mi je najvažnije u poslu i vjerujem da je na ovoj kampanji baš ta vjera i upornost koju smo mi nosili u sebi i dovela do ovog ogromnog uspjeha."



'Postoji bezbroj isprika koje možeš smisliti zašto nitko iz Hrvatske ne osvaja Lava, ali postoji samo jedan način da ga osvojiš – tako da radiš kvalitetno i na svjetskoj razini. Nagrada na festivalu mi nije nikada cilj kod smišljanja kampanje, ali je uvijek dobrodošla posljedica i jako sam sretan i ponosan. I da na kraju besramno parafraziram jednu pametnu izjavu: nismo mi veliki zato što smo osvojili lava u Cannesu, nego smo osvojili Lava u Cannesu zato što smo veliki.' – dodaje Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imagu.



Imago tim: Darko Bosnar, Sarah Prevedan, Igor Mladinović, Srećka Gmaz, Željko Glavor, Predrag Kežić, Hrvoje Hrvatin.

Osvojene nagrade i priznanja

Cannes Lions2016: Bronze Lion

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Arhiva

Ožujak 2017Veljača 2017Studeni 2016Rujan 2016Lipanj 2016Svibanj 2016Travanj 2016Prosinac 2015Studeni 2015Lipanj 2015Stariji...

Ključne riječi

20 godina80e988 info servisAmerican ExpressAna BegićAnte RukavinaAnte StarčevićAxoluteadsoftheworldakcijaaparat za kavuBaltazarBelaBeogradBolBožićBrezabakin savjetbazenbelabiciklibillboardbingoblagi ili ljutibocebombonibrusni papirCannes LionsChillOut hostelCity MagazineColumbus Media InternationalCrni Mačakcedevitacelebritycreative directorčajčestitkačokoladaĐurđaDavor GobacDolacDubrovnikdigitekadirect maildobri buvljakdodatne uslugedodirivanjedonacijeduje draganjadvije vezeEnes BešlagićEuropaFilip RadošFlexi stambeni kreditFlugtagFull Coolfacebookfilmfiksna telefonijafrižiderfudbalerkeGoran Košiglazbaglupa reklamagovorna poštaHomegroovehipnozahladnjakhokejhuman resourcesISDNIvan RakitićIvica KostelićIvo GregurevićigračkeimenikJajanjabukajajaLeonardo da VinciLidija KraljLjubljanaLurzers ArchiveliftlješnjakljetolotolovlovcilovinalumenKraljevi uliceKrašopisiKrašoticeKrašuljciKruške i jabukekamatekamerakartakarticekinaklimaknjiga doživljajakoncertkonferencijska vezakravakrilakrižaljkakrumpiraaaakugliceM PeopleMarket Place RaceMedveščakMia KovačićMilan BandićMilan SijerkovićMonika Kravićmaasaimađioničarmedvjedimirovinski fondovimješalicamodamolbana eksnagradna igranarančanarančastanemoj misliti nanogometašinova bocanovčanicenovogodišnja čestitkanovogodišnje čestitkenumerologijaobrtniciogilvy & matheroglasosvježenjeotvorenjePeoplespajcekpaketpartypaspivoplažapoduzetnicipojačanjepoljubacpovećanjepovoljnije telefoniranjepovratni pozivpovrćepoziv na čekanjupranje automobilapredavanjapreseljenjeprilogprirodaprognozaprstipršutRenata SopekreklamerestoranringtonerižarođendanroštiljrukometSarajevoSlaven BilićSoapboxSplitshoppingsladoledsljemeskidanjeskijanjesmijehstražnje etiketestripteasestriptizsubjektivni pogledsvijetlosvjetloŠemsoŠkotitarifa 150tavantelefontekući računtoplicetransfertulumUvin-Hurološki problemVečernjakova ružaVlatka PokosVozi B.R.E.Vuk Samotnjakvatrogascivelikanivjenčanjevoda s porukomvrisakWelcomewallpaperZagrebZagrebački MelemZlatan ZuhrićZlatni RâtZuhrazadahzvonoŽeljko Pervanželučani problemiživotopisžuta minutaOstale ključne riječi...

Pretraživanje

Pretplatite se