Fridge citylight

Klijent: Carlsberg Croatia
Brand/projekt: Tuborg Green
Godina: 2006.

Zadatak

Pristupiti Tuborg targetu (18-24)
na inovativan i zabavan način kombinacijom 'street marketing' metoda i upotrebe tradicionalnog medija.

Rješenje

Klasični citylighti u pješačkim zonama na sedam frekventnih zagrebačkih lokacija pretvoreni su u Tuborg friždere. U njih smo ugradili prave police, izradili kvake te ih napunili Tuborgom. Na kraju kampanje 'otvorili' smo vrata frižidera i omogućili sampling proizvoda.

Rezultat

Veliki učinak polučen je na području direktne reakcije prolaznika – osim pozitivnih komentara, pisama i pohvala ovakve inicijative neki su citylighti porazbijani, a najžedniji su prolaznici ispraznili frižidere. Kreativna upotreba tradicionalnog medija zainteresirala je i novinare, te je nakon prvog razbijanja uslijedio val PR članaka.

Nagrade

Sempl 2006.
Slovenija, Portorož
Golden sempler u kategoriji Inovativna upotreba postojećih medija

Festo 2006.
Hrvatska, Opatija
Srebrno zvono u kategoriji Kreativna upotreba medija

16. MIAF
Rusija, Moskva
Finalist u kategoriji print and outdoor advertising

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se