Back labels

Klijent: Carlsberg Croatia
Brand/projekt: Tuborg stražnje etikete
Godina: 2008.

Zadatak

Osmišljavanje novog komunikacijskog sredstva kojim bismo ojačali emotivnu vezu između potrošača i Tuborga.

Rješenje

Medij komunikacije pronašli smo na samom proizvodu – njegovoj stražnjoj etiketi. Povećali smo joj dimenziju, prenamijenili je u peel off etiketu kako bi ostvarili što više prostora za komunikaciju, čak i preformulirali obvezni dio deklaracije u duhu rječnika potrošača. 50ak poruka relevantnih potrošaču učinile su užitak ispijanja Tuborg Greena još zabavnijim.

Rezultat

Prema provedenom online istraživanju na targetu (N=871) čak 72% je zamijetilo etikete, dok se 71% sjeća nekih od poruka s etikete. 85% njih je dalo iznimno pozitivne komentare. Najveći entuzijasti, osim skupljanja, predložili su ili čak skicirali svoje prijedloge stražnjih etiketa. Veliki WOM impakt opravdao je inicijativu i pokazao kako uvijek ima prostora za kreativnu nadogradnju proizvoda u cilju bolje komunikacije s potrošačem.

Nagrade

Sempl 2008.
Golden Sempler u kategoriji Inovativna uporaba postojećih medija

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se