Skidaj glazbu, ne skidaj se s Fonoteke

Klijent: T-HT
Brand/projekt: T-Portal Fonoteka
Godina: 2006.

Zadatak

Predstavljanje Fonoteke - nove stranice za kupovinu glazbe i njezino pozicioniranje kao centralne domaće destinacije za online prodaju glazbe.

Rješenje

Kampanja namjenjena Internet generaciji poticala je na isprobavanje nove usluge – 'skidanje' glazbe. Na dvoznačnosti riječi 'skini' (download glazbe / skidanje odjeće) temeljen je i kreativni koncept: Skidaj glazbu, ne skidaj se s Fonoteke.

Kao zaštitno lice, ili bolje reći tijelo, izabran je Gobac, a metaforu o skidanju i tjelesnom utjelovljenju podatkovno-prijenosnog procesa otkrijte u kampanji koja slijedi (i to nije sve što se tu može otkriti).

Nagrade

Adstar 2006.
nagrada Večernjeg lista za
najbolji print oglas 2006.

Festo 2006.
finalist: TV oglas (trgovina)
finalist: novinski oglas (trgovina)
finalist: kreativna uporaba medija (tisak)

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se