Mi znamo brojeve

Klijent: T-HT
Brand/projekt: Info servisi (988)
Godina: 2008.

Zadatak

Podsjetiti korisnike na prednosti info-servisa 988 i potaknuti češće korištenje. Sekundarno, komunicirati sve mogućnosti pozivnog centra: poziv na 988, upit putem SMS-a i mogućnost izravnog prespajanja poziva na
traženi broj.

Rješenje

Kampanja je usmjerena cjelokupnom tržištu s naglaskom na ljude koji su uvijek u pokretu i žele brzo i jednostavno doći do traženih informacija. Info servisi su personificirani kroz glavni lik - Lumena koji zna sve brojeve i uvijek stoji na usluzi. Znanje Lumena s 988 dostupno je svakoga dana telefonom ili SMSom.

Oglas u Jutarnjem listu ilustrira kako info servisi pomažu jednostavnijem pronalaženju brojeva.

Sve smo brojeve u pravim člancima obojili T-Com magenta bojom i tako ih učinili vidljivijima. Detaljnije objašnjenje i poziv na korištenje info servisa pomoću kojih je također jednostavno pronaći brojeve nalazi se u malom oglasu u donjem desnom uglu.

Rezultat

Učinci TV, print i web komunikacije bili su iznad hrvatskog prosjeka, a kampanja je rezultirala povećanjem broja poziva prema servisu 988.

Inovativni oglas u Jutarnjem listu prvo je takvo korištenje medija u oglašavanju u Hrvatskoj.

Nagrade

Adsoftheworld 2008.
'Best use of media' prosinac 2008.
za oglas u Jutarnjem listu

Festo 2009.
Zlatno zvono - TV i kino oglas
Brončano zvono - tiskani oglas
Malo zvono u kategoriji inovativnih
komunikacijskih rješenja - za oglas
u Jutarnjem listu

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se