Preporučio Ivo

Klijent: T-HT
Brand/projekt: T-Com tarifne opcije
Godina: 2008.

Zadatak

Jačanje imidža T-Coma promocijom raznovrsnosti i inovativnosti usluga te brige za korisnike.

Tijekom 2007. konkurencija
T-Coma, vodećeg operatera fiksne telefonije s tržišnim udjelom većim od 85%, krenula je u agresivnu akviziciju njegovih korisnika direktnom prodajom.

Rješenje

Prednosti T-Com fiksne telefonije pojedinačno su predstavljene
u 4 TV spota. Već poznati Ivo Gregurević odlično se snašao u ulozi običnog korisnika kojeg sa svih strana napadaju konkurentski akviziteri, slikovito prikazujući što se zapravo krije iza velikih ponuda
i obećanja konkurencije.

Rezultat

Kampanja je postigla pozitivan utjecaj na image T-Coma i ojačala percepciju pouzdanosti, ispunjenja očekivanja potrošača, otvorenosti i iskrenosti.

Nagrade

Croatia Effie 2009. Zagreb, Hrvatska
brončani Effie

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se