Baltazar

Klijent: T-HT
Brand, projekt: dodatne usluge u fiksnoj telefoniji
Godina: 2006.

Zadatak

Predstavljanje novih besplatnih usluga T-Com fiksne telefonske mreže (govorna pošta, povratni poziv).

Rješenje

Mislili smo... mislili... i dosjetili se! Profesor Baltazar oduvijek je poznat kao veliki čovjekoljubac i inovator pa je i ovaj put rado priskočio u pomoć T-Com-u i smislio nekoliko besplatnih izuma koji će svima nama uljepšati svakodnevno fiksno telefoniranje.

Kampanju smo indirektno najavili peticijom na www.u7i15.com za popularizaciju i povratak starih animiranih filmova na male ekrane.

U peticiji nismo sudjelovali sami. Podržalo nas je gotovo 30.000 potpisnika koji su i sami pomogli u promo-aktivnostima: oblijepili su gradove našim gerila plakatima, pa čak i skladali 'himnu' akcije.

Uskoro je tradicionalni termin u 7:15 reanimiran na zagrebačkoj televiziji Z1, a gledatelji nacionalnih televizija mogli su pratiti nove avanture profesora Baltazara u kampanji koja je uslijedila.

Rezultati

Kampanja je postigla izniman uspjeh, velikim dijelom zahvaljujući i peticiji kao nositelju inicijalnog vala interesa i buđenja emocija kod nešto starije ciljne skupine. Reakcija te potpora javnosti i medija bile su iznad svih očekivanja – priče o peticiji, TV spot u formi crtića „Profesor Baltazar“ te na kraju i povratak istog na male ekrane punili su tjednima novinske stupce besplatnim PR-om.

Nagrade

Davey awards 2006.
Silver Medal u kategoriji TV ad

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se