Shopping je najbolja terapija

Klijent: Raiffeisen Consulting
Brand/projekt: RBA kreditne kartice
Godina: 2007.

Zadatak

Oglašavanje kreditnih kartica Raiffeisen banke u okruženju iznimno zasićenom kartičnim proizvodima.

Rješenje

Tržišni potencijal pronašli smo u segmentu klijenata banke, šopingholičarkama visokih primanja i višeg obrazovanja. Strategija oglašavanja temeljila se na aktualnoj medijskoj eksponiranosti Vlatke i Dikana. Šalom na vlastiti račun Vlatka je prikazala kako šoping ne rješava sve probleme u životu, ali ga RBA kreditne kartice čine ugodnijim i povoljnijim.

Kampanju započinjemo neklasičnim sredstvima - niskobudžetnim Youtube filmićima domaće radinosti i Vlatkinim ispovijestima na blogu kojima intrigiramo javnost temom njenog šopingholizma ne spominjući pritom sam proizvod.

You Tube filmići pregledani su više od 60 000 puta,
a blog je ostvario rekordnu čitanost – stigao je pravi
trenutak za razotkrivanje kampanje.

Rezultat

Polarizacija javnosti oko ove teme podigla je veliku medijsku prašinu. Milijunska vrijednost PR-a i neprocjenjivi WOM doprinijeli su promociji proizvoda. Prodaja RBA kreditnih kartica je po završetku razdoblja povećana za 73% u odnosu na planiranu.

Nagrade

Croatia Effie 2009. Zagreb, Hrvatska
zlatni Effie

Golden Drum 2007. Slovenija, Portorož
Finalist kategorije Kreativna upotreba medija

Sempl 2007. Slovenija, Portorož
Finalist kategorije Kreativna
upotreba media mixa

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se