Pan Office

Klijent: Carlsberg Croatia
Brand: Pan
Godina: 2011.

Zadatak

Postaviti novu komunikacijsku platformu i osmisliti seriju spotova kojima će se ojačati tržišna pozicija privlačenjem urbanije ciljne skupine.

Rješenje

Najosvježavajućije pivo trebalo je osvježenje u komunikaciji. Svakodnevne situacije ekipe u uredu i oko njega bit će u redu mlađem i gradskijem targetu kojem smo i usmjerili komunikaciju. A sad ASAP po jedan mrzli Pan!

Kad sunce ugrije, ljepše se sunčati na terasi nego se znojiti na poslu.
U radu, pardon, hladu je spas!

A ako ne izbjegnete poslovne obveze i ipak završite na team-buildingu,
Pan je i tu najbolja strategija za osvježenje.

Nagrade

IdejaX 2011.
Best on market
kategorija pića

IdejaX 2012.
Best on market
kategorija pića

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se