Priča o Panu

Klijent: Carlsberg Croatia
Brand: Pan
Godina: 1997.-2009.

Situacija

Brand Pan hrvatskom je tržištu predstavljen 1997. godine. Najznačajnija funkcionalna prednost u odnosu na konkurentske brandove (Karlovačko pivo, Ožujsko pivo) je smanjena gorčina. Njegova priča, priča je o uspjehu temeljenom na prepoznavanju važnosti potrošača, njegovih navika i preferencija u kupovnom procesu.

Pan je početno lansiran kao novo i moderno pivo smanjene gorčine usmjereno mlađoj populaciji.

Kao odgovor na djelovanje konkurencije u sljedećim je godinama dodatno naglašavana funkcionalna dimenzija proizvoda.

Unatoč rastu podupiranom inovativnim aktivnostima (korištenje povuci-potegni čepa i novih tehnologija u proizvodnji, uvođenje Pan fan kluba - prvog ovakvog tipa u RH), prodajni rezultati Pana nisu u potpunosti ispunjavali očekivanja (zauzeto je tek 3% tržišta).

Veliki zaokret 2003. godine.

Temeljem prikupljenih iskustava Imago u suradnji
s pivovarom Carlsberg Croatia odlučuje postaviti
Pan na dugoročni put u borbi za tržišni udio.

Temeljem iscrpnog istraživanja ponašanja potrošača, samog proizvoda i konkurencije odlučili smo repozicionirati brand. Pan okrećemo zaposlenim muškarcima srednje životne dobi, srednjeg obrazovanja koji žive u manjim sredinama, jednostavnim ljudima koji imaju svoje svakodnevne brige, a sreću nalaze u malim jednostavnim trenucima. U razdoblju u kojem je većina oglašivača ciljala mlade, urbane i aktivne ljude, Pan se obraća prosječnom Hrvatu. Uz jedinstvenu poruku “Pan, osvježi dan” i novodefinirani target, Pan osvaja sve više potrošača.

Rezultati

Od trenutka repozicioniranja 2003. godine tržišni je udio porastao s 3% na 16% i Pan postaje treće najprodavanije pivo na hrvatskom tržištu.

Nagrade

Croatia Effie 2009. Zagreb, Hrvatska
brončani Effie

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se