Radim za kavu

Klijent: Nestle Adriatic
Brand/projekt: Nescafe uredski aparat
Godina: 2006.

Zadatak

Ponovno uvođenje Nescafe aparata za kavu u urede. Obzirom na neuspjeh uvođenja proizvoda kroz komunikaciju i insertacije u dnevnom tisku
(ne u našoj režiji!) iznimnu smo pažnju posvetili preciznom pozicioniranju proizvoda i odabiru medija.

Rješenje

Ključnu ulogu u komunikaciji specifičnog proizvoda na B2B tržištu prepoznali smo u tajnicama malih i srednjih hrvatskih tvrtki. Pristupamo im kao managerima u odjelu za ljudske resurse i pružamo priliku ‘uposliti’ pouzdanog pomoćnika bez odgovor-
nosti za donošenju pogrešne odluke. Nes Aparatić se pismeno osobno javlja na razgovor za posao. Nikad nije na bolovanju, ne smeta ga da ga pipkaju na poslu, nije član sindikata, (malo priča puno radi), a probni rok radi potpuno besplatno!
Zapošljavate li ga?

Rezultat

Office cafe manager senior ubrzo postaje omiljeno društvo tajnicama i NESumnjivo najbolji uredski pomoćnik. Zbog nemogućnosti javljanja na neočekivani broj upita pokreće vlastiti call centar, a pristigle poslovne ponude premašuju sve zacrtane ciljeve.

Nagrade

Davey awards 2006. SAD, New York
Gold medal u kategoriji Direct mail

MIAF 2005. Rusija, Moskva
Gold Apple u kategoriji BTL project

FESTO 2006. Hrvatska, Zagreb
Brončano zvono

Direct Days 2006. Ukrajina, Kijev
Black belt (1.mjesto) + posebna diploma za
najkreativniji projekt festivala

FAB awards 2006. Velika Britanija, London
Finalist u kategoriji Direct mail

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se