Krumpiraaaaa, zeljaaaaaa, maksteveaaaaa

Klijent: T-HT
Brand/projekt: MAXtv
Godina: 2008.

Zadatak

Predstavljanje noviteta MAXtv-a:
mogućnosti nabavke samo
uz fiksni priključak (bez Interneta).

Rješenje

Komunikacija je usmjerena nekorisnicima Interneta - starijim potrošačima te svima koji nisu skloni novim tehnologijama (domaćice, umirovljenici, roditelji s djecom do 14 godina...). Poznata lica bliska narodu, Zuhra i Šemso, super MAXtv ponudu dostupnu u gotovo svakom kvartu daju na sva zvona. A ponuda je toliko dobra da se nitko neće htjeti cjenkati.

Rezultat

S početkom kampanje, prodaja raste do najviše razine u godini. Ostvaren je rezultat od 10.000 novih korisnika u prva dva mjeseca emitiranja, a do kraja je godine premašeno i ciljano povećanje broja korisnika.
Brand parametri potvrđuju jačanje image-a T-Coma kao televizijskog providera.

Nagrade

Croatia Effie 2009. Zagreb, Hrvatska
brončani Effie

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se