Nogometaši

Klijent: T-HT
Brand/projekt: MAXtv
Godina: 2009.

Zadatak

Osmišljavanje cjelogodišnje kampanje za predstavljanje pogodnosti MAXtv-a. Primarni cilj je privući nove korisnike te potaknuti aktivnije korištenje usluga kod postojećih.

Rješenje

Bitno je komunicirati iznimno širokom opsegu potencijalnih korisnika (25+) te ih potaknuti na isprobavanje usluge. Detaljna objašnjenja najznačajnijih pogodnosti predstavljat će se kroz vrijeme kako bi postupno uvodila potrošače i povećala razinu korištenja usluga. Za zvijezde kampanje izabrane su hrvatske nogometne zvijezde - reprezentativci - koji su za ovu kampanju teleportirani u 80-te, s karakterističnim frizurama i stajlinzima, kako bi vidjeli kako se nose s problemima prije digitalne televizije te uživaju u pogodnostima koje danas nudi MAXtv.

MAXtv daje crveni karton lošem programu.

Nogometna kampanja nije mogla proći bez sakupljanja sličica. Svaki je reprezentativac kao i u TV spotu predstavio jednu uslugu.

Skupljanjem svih sličica, potrošači su mogli saznati najvažnije prednosti MAXtv-a i osvojiti put na utakmicu Engleska–Hrvatska.

Nogometna je moda poharala i Facebook.

'Fudbaliziraj se!' je ubrzo nakon lansiranja postala najbrže proširena hrvatska FB aplikacija s rekordnih 230,000 korisnika do sada.

Zbog ogromnog uspjeha, s nastavkom kampanje lansirali smo i još dlakaviji nastavak 'Fudbaliziraj se 2!'

Nagrade

SEMPL12
Zlatni Sempler u kategoriji
Mediji generacije Y

Festo 2009.
Malo zvono u kategoriji interaktivne,
viralne i ostale inovativne
komunikacije - Facebook aplikacija

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se