Majlonke

Klijent: Outdoor Akzent
Godina: 2011.

Zadatak

Osmišljavanje kampanje za promociju dvostrukih billboard površina.

Rješenje

Kako bi naglasili iskoristivost dvostrukih površina i dokazali zamjećenost poruke osmislili smo kampanju za imaginarni proizvod. Dva vala kampanje poslužila su za naglašavanju uloge dvostrukih površina u komunikaciji.

Rezultat

Korištenjem isključivo jednog medija podigli smo veliku prašinu i zauzeli TV, print, radio i web s preko 1.000.000kn besplatnog medijskog prostora.
Tih se dana osim uz kavu o Majlonkama debatiralo i u središnjem Dnevniku
HRT-a.

Uskoro je kampanja donijela
i financijske rezultate: prodaja je skočila kao hrvatski muž na spomen pripijenih najlonki na svojim nogama.

Nagrade

Effie 2011
Bronca

Outward 2011
Zlato za najbolju
iskoristivost outdoor
media
Srebro u kategoriji
billboarda

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se