Ledonardo - kreiraj svoju Lizu

Klijent: Ledo
Godina: 2012.

Zadatak

Osmišljavanje komunikacijske kampanje, mehanizma i web stranice za lansiranje novog Ledo sladoleda kojeg će kreirati potrošači.

Rješenje

Kreirali smo online kampanju Ledonardo kojoj je cilj bio pronalazak sladolednog genijalca koji će kombiniranjem okusa, preljeva i posipa stvoriti sladoled kojeg će Ledo i proizvesti na uživanje cijeloj Hrvatskoj. Sladolede je potrošač kreirao na web stranici ledonardo.hr, a putem društvenih mreža je prikupljao glasove (lizove) svojih prijatelja. Pobjednik je odlučen kombinacijom broja glasova i odabira Ledo žirija.

Rezultati

Potrošači su kreirali čak 50.000 sladoleda, a broj akcija jedinstvenih korisnika na web siteu je dvostruko premašen i prije isteka kampanje!

Nagrade

MIXX 2013
Najbolje u kategoriji Direct response
and Lead Generation
IdejaX 2013
Posebno priznanje za
najbolju upotrebu tehnologije
Sudnji dan 2012
Željko Glavor, web-kreativac godine
ADC Croatia Awards
Zlatna kocka u kategoriji Digitalni mediji
Vidi Top100 2012
pobjednik u kategoriji zabava, moda i glazba
Međunarodno udruženje proizvođača sladoleda
Najbolje komercijalno rješenje 2013.

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se