Opasno po prste

Klijent: Kraš
Brand/projekt: Tortica Finger
Godina: 2008.

Zadatak

Uvođenje na tržište Tortice Finger,
podbranda poznate Kraševe Tortice.

Obzirom na jaku internacionalnu konkurenciju
u segmentu, potrebno je povećati tržišni
udio Kraša, a pritom ne našteti prodaji
osnovnog branda.

Rješenje

Tortica Finger čokoladni prstići toliko su neodoljivi da postoji 'opravdana opasnost' da si odgrizete prste.

Prilikom lansiranja ovako ukusnog proizvoda dužnost nam je, kao odgovornoj kompaniji, bila upozoriti tinejđere na moguće posljedice.

Dan prije lansiranja kampanje prsti na spomenicima velikana u pješačkim zonama osvanuli su umotani u zavoje.

U sklopu uličnih aktivnosti slatke medicinske sestre su prolaznicima dijagnosticirale ozljede od konzumacije Tortice Finger, zamatale prste i davale uputnice za čokoladnu terapiju (letke za popust na kupnju Tortice u najbližoj Kraš apoteci).

Rezultat

U prvih nekoliko mjeseci Tortica Finger osvaja 10% tržišnog udjela kategorije čokoladnih vafla i prestiže direktne konkurente.

Obzirom na precizno pozicioniranje ne otima udio Tortici, već jača poziciju Kraša u segmentu, čija se prodaja povećava za 70% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Nagrade

Croatia Effie 2009. Zagreb, Hrvatska
srebrni Effie

Festo 2008. Hrvatska, Opatija
Srebrno zvono u kategoriji
TV spot, serija TV spotova
Brončano zvono u kategoriji
Serija print oglasa

Golden drum 2008. Slovenija, Portorož
Finalist u kategoriji Advertising campaign

Davey awards 2008. SAD, New York
Silver Medal u kategorijama TV ad,
Print ad i Integrated campaign

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se