Nemoj misliti na Torticu

Klijent: Kraš
Brand/projekt: Tortica
Godina: 2005. i 2006.

Zadatak

Osmišljavanje komunikacije za Torticu Kraš, jedan od najpoznatijih Kraševih proizvoda čija je prodaja u segmentu čokoladnih vafla opadala ponajviše poradi jakih konkurentskih napada.

Rješenje

Zatvorite oči... Opustite se... Ne postoji kampanja za Kraš Torticu... Nismo kreirali novu ambalažu, TV i radio spotove niti print oglase... Nemojte misliti na Torticu… Nemojte misliti na Torticu…

Osnovna snaga komunikacije Tortice nalazi se u njezinoj konzistentnosti - jedinstvena ideja temeljena na obrnutoj psihologiji, odnosno djelovanju ‘zabrana’ na ljudsku psihu provučena je kroz sve medije – od ambalaže do svake egzekucije u komunikaciji.

Nakon velikog uspjeha prve kampanje koja je pobudila snažne vruće-hladno emocije i polarizirala gledateljstvo, sljedeće smo se godine odlučili auto-ironično poigrati prošlogodišnjom kampanjom. 'Glupa reklama' uopće ne djeluje! Ne djeluje... jel tako? Ne... ni malo... Uopće... a-a...

Rezultat

Prodaja Kraševe Tortice porasla je za 70% u odnosu na jednako razdoblje prethodne godine. Trend rasta nastavljen je i nakon završetka kampanje, u idućoj godini.

Nagrade

Festo 2007.
Finalist u kategoriji Cjelovite kampanje
Finalist u kategoriji TV oglas

Klijenti

Brandovi

Radovi

Nagrade

Pretraživanje

Pretplatite se